Trys stadijos automobilio draudimo išmokos procese

parašė , 2015-01-05 22:38

Pirmos kelios valandos – ir dienos po transporto priemonės nelaimingo atsitikimo yra prikimštos įtampa ir dora painiava labiausiai apdraustiems vairuotojams. Daugelis trokšta kažkam perimti visą procesą jiems. Draudimo išmokų nuostolių vertintojas, naudojantis teisingą metodą, gali aprūpinti rimstantį padarinį, būtiną ekspertizę ir signalizuoti apie patarimą.

Kiekvienas apdraustas vairuotojas, kuris yra apimtas automobilio nelaimingo atsitikimo turi suprasti, kad yra paprastai šeši įrodymo elementai, kad dauguma draudimo vežėjų apžvalgos ir trys stadijos automobilio draudimo išmokose apdirba:
1. ką apdraustas sako jums, draudimo bendrovė 2. kito vairuotojo suvokimas to, kaip nelaimingas atsitikimas įvyko 3. kas policijos pranešimo valstybės įvyko 4. akis paliudija 5 parodymą. fizinis sužalojimas scenoje 6. medicinos įrašai dėl bet kokių susijusių sužalojimų gydymo

Kaip jūsų apdraustos rankenos automobilio nelaimingas atsitikimas nuo nedelsiant po incidento, per Pirmą Pranešimą Praradimo (FNOL), į visišką atsiskaitymą bus kritiškos pagalboje greitam ir teisingam sprendimui.

1 stadija: Nelaimingo atsitikimo Scenoje dinamika nelaimingo atsitikimo scenoje tipiškai įvyksta pirma nuostolių vertintojo dalyvavimo ir labiau tikėtina bus įtakoje draudimo agento ar policijos. Pirmas žingsnis turi pranešti nelaimingą atsitikimą. Apdraustas vairuotojas turi visada kviesti jų draudimo bendrovę nuo scenos jei galimas, kad praneštų nelaimingą atsitikimą, net jei jie mano, kad kita partija yra kaltas. Šis Pirmas Pranešimas Praradimo (FNOL) padės nustatyti deramą nušvietimą žiniasklaidoje, pakenkimų ir atsakomybės mastą.

2 stadija: Neatidėliotinas Seka Viršuje – Rinkimas Faktų Kiek galima greičiau po nelaimingo atsitikimo, apdraustas geriausias pasirinkimas padaro pastabas laiko incidento, kryptys, kiekviena transporto priemonė važiavo, greitis, jie važiavo ir bet kokios kitos detalės tuo metu, kai jie yra nauji savo prote.

Vieną kartą praneštas draudimo bendrovei nuostolių vertintojas labiausiai tikėtina patars garantuotam, kai jie išeis, kad pamatytų apdraustą transporto priemonę, kad apskaičiuotų nuostolius, ir apdraustas turi būti patartas, jei draudimo vežėjas, kuriam jūs atstovaujate turi tiesioginę remonto programą ir kaip tai dirba.

Tai yra geriausias laikas, kad darytų nuotraukas sugadinto automobilio nuo įvairių kampų ir skubotų šūvių bet kokių rajonų sužalojimo savęs savarankiškai ir jų keleivių.

3 stadija: Vadyba & Sprendimo Sprendimas, Kad sukurtumėte lygią darbų eigą iš nelaimingo atsitikimo į sprendimą, įsitikinkite, kad turėtumėte šituos dalykus užsakyme:

• Manykite garantuotam, kad jie laiko kasdieninį žurnalą ant sužalojimų, masto skausmo ir bet kokio gydymo, kuris įvyko.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

• Išsaugokite apdrausto viršūnę, kad sektumėte kelionės išlaidas į ir nuo visų medicinos paskyrimų ir teigiantis, kad visi medicinos kvitai, apimdami bet kokį nurodymą, įrangą ir sveikatos draudimo ko užmokesčius yra taip pat išmintingi.

• Dokumentacija bet kokio prarasto laiko nuo darbo, susieto su nelaimingo atsitikimo sužalojimais ir primindama, kad apdraustas turėtų visa susijusia dokumentacija, kvitais ir susirašinėjimu su nuostolių vertintoju, yra svarbi.

Kai tik jūs užbaigėte savo incidento apžvalgą, ir jūs esate pasiruošęs pasiūlyti sprendimą, jūs turite būti paruoštas detalizuoti, kaip jūs pasiekėte pasiūlytą kiekį, paaiškinkite, ką sprendimas apima ir drąsinti klausimus ir komentarus nuo apdrausto dėl bet kokių trūkstamų dalykų ar likusių svarstomų problemų.

Pagaliau, jei jūs negalite sutarti dėl sprendimo, jūs turite patarti apdraustam vairuotojui, kad jie turi pasirinkimą sisteminimo arbitražui ar teismo ieškinio sisteminimo.

Išvada Su daugiau kaip 220 milijonų automobilių kelyje, šansai yra, kad kada nors jų vairavimo gyvenimo trukmėje apdraustas vairuotojas bus apimtas automobilio nelaimingo atsitikimo. Prekybinis ryšys su nelauktu yra emocionalus laikas, kuris gamina aukštą susirūpinimą. Kritiška per ankstyvą automobilio nelaimingo atsitikimo rezultatą, kad draudimo nuostolių vertintojas yra suprastas kaip svarbus sąjungininkas, kuris gali aprūpinti rimstančią įtaką ir padėti apdraustam reikalavimų proceso ir deramų žingsnių stadijų supratime sekti, kad sutvarkytų jų painiavą ir sumažintų jų įtampą.

Trys svarbūs patarimai, kurie padės nuostolių vertintojui būti pamatytas kaip sprendimas, o ne priešininkas ar tariamai triuškinančios problemos dalis yra:

1. Kad įsikurtumėte kaip rimstanti įtaka ir ne priešininkas, jūs turite parodyti gerus klausymo įgūdžius, skubų jaudinimąsi insured situacijai (apimdamas emocionalią įtampą, medicinos sužalojimus ir pagalbą turint reikalų su transporto priemonės remontu) ir nubrėžti bendrais bruožais žingsnius, kurie ves jus ir apdraustą į sprendimą. 2. Nuostolių vertintojas, kuris tikrina, kad sektų viršuje ant transporto priemonės remonto progreso, nuomojamų pakeitimų ir gydymo kas savaitę palaikys geriausią galimybę pasiekti draugišką uždarymą. 3. Pagaliau, ypač svarbu susisiekti dažnai ir kruopščiai su apdraustu visiškai per reikalavimą ir sprendimo procesą, kad įteigtų tikėjimą jais, kad jūs dirbate teisingo ir protingo rezultato kryptimi.

Rašyti komentarą

*


* Nukopijuokite šį slaptažodį:

* Įrašykite aukščiau pateiką slaptažodį:


Ilgalaikes paskolos padės sutaupyti pinigų.