Kaip tyrinėti draudimo bendroves

parašė , 2015-05-22 15:19

Anksčiau, negu jūs pasirašysite draudimą, jūs turite suprasti, kaip draudimo bendrovės dirba. Padėti suprasti, kad mes aprūpinome išsamų Draudimo bendrovių Verslo Modelio paaiškinimą pagrįstą interneto tyrinėjimu ir kalbantis su kai kuriais draugais, kurie yra ekspertai ir dirba ties draudimo profesiniu lauku. Išleiskite mus gedimas modelis komponentuose:

Pasirašymas ir investavimas

Reikalavimas

Rinkodara

Pasirašymas ir investavimas

Ant žalių terminų mes galime pasakyti, kad Draudimo bendrovių verslo modelis turi suburti daugiau vertės aukščiausios kokybės ir investicinėse pajamose negu vertė, kuri yra išleista nuostoliuose ir tuo pačiu metu pristatyti protingą kainą, kurią klientai priims.
Pajamos gali būti apibūdintos kitos formulės:

Pajamos = uždirbta premija + investicinės pajamos – užsitrauktas praradimas – išlaidų pasirašymas.

Draudimo bendrovės įgyja savo turtą su šitais dviem metodais:

Pasirašymas, yra procesas, kad Draudimo bendrovių naudojimas, kad išrinktų pavojų, kuris būtų apdraustas ir, pasirenka premijų vertę, kurias įkraus tam, kad priimtų tuos pavojus.

Verčių investavimas gautas ant premijų.

Yra sudėtingo pusės aspekto ant Draudimo bendrovių verslo modelio, kuris yra draudimo statistikos mokslas kainos nustatymo, pagrįsto statistika ir tikimybe, kad įvertintų vertę būsimų reikalavimų duoto pavojaus viduje. Po kainos nustatymo, draudimo bendrovė sutiks ar atsisakys nuo pavojų, naudodama pasirašymo procesą.

Pažiūrėjimas į apdraustų įsipareigojimų ir įvertinto užmokesčio vidurkio dažnį ir sunkumą yra toks, koks ratemaking paprastame lygmenyje yra. Ką kompanijos daro yra tikrinimas visi tie istoriniai duomenys dėl nuostolių, kuriuos jie turėjo ir atnaujinti jį ant šiandienių verčių ir paskui palyginimo jo į premijas, uždirbtas normos adekvatumo vertinimui. Kompanijos naudoja taip pat išlaidų naštą ir praradimo santykius. Tiesiog to dėjimas, mes galime pasakyti, kad palyginimas nuostolių su praradimo reliatyvumu yra, kaip vertinančios skirtingos pavojų savybės yra padarytos. Pavyzdžiui politika su dvigubais nuostoliais turi kaltinti premiją dviguba verte. Žinoma, yra erdvė daugiau kompleksų skaičiavimų su multikintama analize ir parametrinio skaičiavimo, visada imant duomenų istoriją, kadangi tai įveda, kad būtų panaudojama ant būsimo nuostolių vertinimo tikimybės.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Kompanijos, pasirašančios naudą, yra kiekis aukščiausios kokybės vertės, rinktos, kai politika pasibaigia minus kiekis užmokėtos vertės ant reikalavimų. Taip pat mes turime pasirašymo atlikimą A.K.A. jungtinis santykis. Tai išmatuojama, dalant nuostolius ir išlaidų vertes aukščiausios kokybės verčių. Jei tai yra daugiau kaip 100 %, mes kviečiame tai pasirašantis praradimą ir jei tai yra žemiau 100 % tada, mes vadiname tai pasirašymo nauda. Neužmirškite kaip Kompanijų verslo modelio dalis yra investicinė dalis, kas reiškia, kad kompanijos gali turėti naudą net su egzistavimu pasirašyti nuostolius.

Plūduriavimas yra toks, kaip draudimo bendrovės uždirba savo investicinę naudą. Tai yra kiekis vertės, rinktos premijoje per duotą laiką, ir tai neišmokėjo reikalavimuose. Plūduriavimo investicija prasideda, kai draudimo bendrovės gauna užmokesčius iš premijų ir galas, kai reikalavimai yra išmokėti. Kadangi tai yra šis laikotarpis, yra trukmė, nuo kurios palūkanos yra uždirbtos.

Draudimo bendrovės nuo Jungtinių Valstijų, kurios paveikia nukentėjusįjį ir nuosavybės draudimą turėjo pasirašymo praradimą $142 milijardų po penkerių metų, pasibaigiančių metus 2003, ir per tą patį periodą turėjo visaapimančią $68 milijardų plūduriavimo pasekmės naudą. Daug profesionalų nuo pramonės mano, kad tai galima, kad visada pasiektų naudą iš plūduriavimo, neturėti būtinai pasirašymo naudą. Žinoma, yra daug intelektualinių srovių dėl šio klausimo.

Pagaliau vienas svarbus mano, kad jūs turite svarstyti, kada naujo draudimo užsisakymas yra toks, kad ekonomiškai sumažintais laikais rinkos turi lokio tendencijas, ir draudimo bendrovės pabėga iš plūduriavimo investicijų, ir sukelia reikalingumą pergalvoti premijų vertes, kas reiškia aukštesnes kainas. Tokiu būdu tai nėra geras laikas pasirašyti ar atnaujinti jūsų draudimą.

Keitimą ant naudos ir nekomerciniai laikai kviečia, pasirašydamas ciklus.

Reikalavimai

Tikras "produktas", užmokėtas už draudimo bendrovių pramonėje, yra reikalavimai ir praradimas, besielgiantis, kadangi mes galime pavadinti tai materializuota draudimo bendrovių nauda. Draudimo bendrovių atstovai ar derybininkai gali padėti klientams pildyti reikalavimus, ar jie gali būti užpildyti tiesiogiai kompanijų.

Masinis reikalavimų kiekis yra naudotas reikalavimo nuostolių vertintojų ir palaikytas įrašų vadybos darbuotojų, ir duomenų įėjimo tarnautojai Kompanijų viduje reikalauja skyriaus. Moliuskų klasifikacija yra padaryta sunkumo kriterijų pagrindu ir paskirta reikalavimo nuostolių vertintojams. Reikalavimo nuostolių vertintojai turi kintamą sprendimo valdžią pagal kiekvieną vieno dolerio banknotų patirtį ir žinias. Po paskyrimo, seka tyrimą su kliento bendradarbiavimu, kad apibrėžtų, jei tai apimama kontrakto. Tyrimo produkcija de vertė ir užmokesčio pritarimas klientui.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Kartais viešas nuostolių vertintojas gali būti pasamdytas kliento, kad susitartų dėl sutarties su jo vardu draudimo bendrovėmis. Ant sudėtingesnės politikos, kur reikalavimai yra sunkūs valdyti klientą gali ir normaliai naudoti, atskira politika prideda dangai kainos viešo nuostolių vertintojo, pavadinto praradimo atgavimo draudimu.

Valdydamos reikalavimus, besielgiančius su funkcijomis, kompanijos bando stabilizuoti reikalavimus kliento pasitenkinimui, išlaidoms administracinių ir per užmokesčio pratekėjimą. Draudimo blogas tikėjimas paprastai atvyksta iš šio pusiausvyros akto, kuris sukelia apgaulingas draudimo praktikas, kurios yra pagrindinis pavojus, kurie yra, valdo ir įveikia kompanijų. Disputas tarp klientų ir draudimo bendrovių dažnai priveda prie bylos. Reikalavimų apdorojimo praktikos ir reikalavimų galiojimas yra didėjančios svarstomos problemos.

Rinkodara

Draudimo bendrovės naudoja derybininkus ir atstovus, kad pradėtų rinką ir pasirašytų jų klientus. Šitie derybininkai yra obligacija vienintelei kompanijai, ar jie yra laisvai samdomi darbuotojai, kurie reiškia, kad jie gali taisyklės ir terminai nuo daugelio kitų draudimo bendrovių. Pasirodoma, kad Draudimo bendrovių tikslų pasiekimas yra dėl specialių ir pasiūtų padarytų paslaugų, tiektų atstovų.

>

Rašyti komentarą

*


* Nukopijuokite šį slaptažodį:

* Įrašykite aukščiau pateiką slaptažodį:


Ilgalaikes paskolos padės sutaupyti pinigų.