5 priežastys, kodėl dideli duomenys yra protingas kelias priekyje draudimo dalijimui

parašė , 2017-09-18 08:20

Nuolat besikeičiantys iššūkiai, kad draudimo sistemos veidai, reikalavo to draudikams, kad išpirktų duomenų ir analitikos įgaliojimus. Vertingas įžvalgumas, gautas iš duomenų analizavimo, stumia į priekį draudimo bendroves, kad surastų verslo problemų sprendimą. Analizavimas suformuotų duomenų, susietų su poliso savininkais, ir nesuformuotais duomenimis iš skirtingų šaltinių, apimdamas socialinę žiniasklaidą, padeda draudikams analizuoti pavojus, apimtus draudimo asmens, kuris pasirinko draudimo polisą. Tai taip pat būtina tam, kad nuspręstų premiją, kurią įkraus.
Be to, Dideli Duomenys ir analitika taip pat giliai paveikė kliento įžvalgumą, reikalavimų vadybą, ir rizikos valdymą. Yra penki būdai, kuriais Dideli Duomenys pavertė draudimo sistemą:

1. Išsiskirdamas minioje – lenktyniavimas, paplitęs draudimo sistemoje, daro tai svarbu kiekvienai draudimo bendrovei, kad apibrėžtų ir įrodytų jos efektyvumą per jos konkurentus. Tai gali būti garantuojama, siūlant jų produktus mažesne kaina, nerandant kompromisą ant nepriekaištingo klientų aptarnavimo. Dideli Duomenys ir analitika padeda draudikams supaprastinti verslo procesus, ir atitikti besikeičiančius reguliavimo reikalavimus.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

2. Supaprastindami verslo procesus – Dideli Duomenys padeda draudikams siūlyti politikos rekomendaciją, kuri ne tiktai tinka palūkanoms klientų, bet taip pat ir aptarnauja kompanijos gyvybinius interesus. Tai galima tiktai per duomenų analizę.

3. Gaukite vertingą įžvalgumą ant klientų – Kaip kliento poreikis, ir pirmenybė dažnai keičiasi, tai iškelia pastovų iššūkį draudimo bendrovėms, kad sulaikytų to taką pastoviai. Dideli Duomenys padeda draudikams supratime ir numatyme kliento elgesio, efektyvaus kliento įsigijime ir užlaikyme. Tai daro tai galima draudimo bendrovėms, kad išvystytų produktus, kad tiktų nuolat besikeičiančiam skoniui jų klientų ir garantuotų protingą draudimo dalijimą.

4. Valdydama pretenzijas identifikuoti apgaulę – draudimo sistema dažnai patiria sunkius nuostolius dėl apgaulingos praktikos, su beveik $80 milijardų būdami apskaičiuotas skaičius apgaulingiems reikalavimams. Pranašaujanti analitika padeda draudimo bendrovėms atkreipti į tokių reikalavimų kilimą dėmesį, analizuoti duomenis iš vidaus šaltinių, ir atpažinti pretendentus su didesniu palinkimu griebtis apgaulingos praktikos. Jie gali taip pat panaudoti duomenų gavybą, kad sulaikytų etiketę ant skaitmeninių kanalų per socialinį klausymą, kad aptiktų apgaulingą elgesį.

5. Valdydami pavojų – Dideli Duomenys ir analitika padeda draudikams formuluotėje politikos, ypač politikos natūralioms katastrofoms, turėdami galvoje politikos sąlygas, istorinius duomenis, ir tokius kitus techninius duomenis. Draudimo dalijimo procesas tampa palyginti aptakus, kai draudimo bendrovės sugeba išsirinkti katastrofos politiką tikslių Didelių Duomenų pagrindu kaip gyvenamasis adresas, ir kitus svarbius faktorius, o ne paprasčiausiai miestą ar valstybę. Dideli Duomenų sprendimai gali automatically atnaujinti jų įkainojimo modelius efektyviam draudimo dalijimui.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Anksčiau minėti faktoriai tobulai pabrėžia, kaip Dideli Duomenys ir analitika tarnauja kaip šaknis draudimo bendrovių, išlygintų ir jos gebėjimo neatsilikti nuo besikeičiančių laikų.

Rašyti komentarą

*


* Nukopijuokite šį slaptažodį:

* Įrašykite aukščiau pateiką slaptažodį:


Ilgalaikes paskolos padės sutaupyti pinigų.